Jag har varit en snäll flicka!

Ikväll fick jag en tidig julklapp av Patrik. Den var nämligen för stor för att kunna gömma någonstans så han var tvungen att ge mig den. Och vad tror ni det var? En motionscykel förstås! Och helt sprillans ny och fin, inte alls en begagnad som jag hade väntat mig.

Den är så himla snygg med pulsmätare, olika program (i love fettbränningsprogrammet), skydd för hjulen så barnen inte kan klämma fingrarna och en massa andra finesser!

Vi invigde den ikväll när barnen somnat. (Det låter som att jag pratar om något kinky!) Först cyklade Pata en halvtimme och sen cyklade jag medan jag tittade på "Bonde söker fru". Vi körde ett program med intervaller som var astungt och jag som har noll kondition svettades som ett as. När jag var klar sa cykeln att jag hade bränt 600 kalorier. Jag är mycket nöjd och glad med min julklapp!

Damn, min röv kommer vara hårdare än flinta i sommar! Hehe!



Pata testar cykeln. Lägg märke till den blå randen på hjulet. Ja, min cykel blinkar neonblått också. Haha!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Den ser ju jättefin ut, plus att den verkar rätt liten och smidig..

Vilken snäll pojkvän du har!:-)

Förresten jag missade sms:et som du skickade till mig för någon dag sedan(med tomten)...hihihihihi Tack för det!:-)

Kram på dig

2008-12-19 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0