Spontant

I går när jag var på väg hem från jobbet pratade jag i telefon med min kusin Linda och hux flux bestämde vi att hon skulle komma till oss och käka middag och se "idol". Älskar spontana infall. Någon timme senare dök hon upp och vi hade en mysig kväll. Alltid lika kul att ses!

I dag blir det lugnt. Kalle ska på kalas och jag och Isa ska sova vår obligatoriska lördagslur tillsammans. Ikväll blir det thaimat, kyckling med röd curry, och Dansbandskampen!

Är mycket nöjd med resultatet av "Idol" i går. Det var mest rättvist. Robin är verkligen inte så bra att han förtjänar att komma till final, han borde inte ens ha tagit sig till en tredjeplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0