Helgen

Har haft en riktigt skön helg! Fredagskvällen slappade vi bara. Lördag var jag ute hela dagen och njöt solen och på kvällen hade vi middagsgäster. Och i dag har vi varit nyttiga och uträttat ärenden. Har handlat 10 liter färg som ska räcka till en bit av köket, vardagsrummet och vårt sovrum. Har handlat lister till köket, trädgårdsredskap och annat smått och gott.

Innan middagen hann jag och Patrik måla första varvet i köket och nu, efter tre timmars torkning, har vi målat andra varvet. Jag har dessutom gett mig på att måla dörrkarmar och golvlister och det känns underbart när man märker vilken stor förändring det blir. Nu är jag sugen på att börja riva tapeter och spackla i vardagsrummet också!

Förutom jobb så har vi även hunnit med ett spontant besök hos Linda, Dan och Emmy. Fikade och pratade och myste med bebisen.

Nu- en bastu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0