Inte tillräckligt neggo

Har fått höra av någon att min blogg är lite väl positiv. Att allt är rolig, mysigt, trevligt osv. Och det kanske stämmer för jag har ärligt talat inte så många dåliga saker i mitt liv just nu och då är det svårt att vara neggo. Jag har faktiskt sällan haft saker att vara ledsen för i livet so far, peppar, peppar...

Har inte haft några uppfuckade förhållanden, inte varit med om att någon jag känner dött (peppar, peppar igen), aldrig varit med om någon större olycka, aldrig varit allvarligt sjuk, aldrig varit arbetslös någon längre tid, inte gått i personlig konkurs, aldrig känt mig som den fulaste personen på jorden, bla bla bla. Det mesta har liksom flytit på och jag hoppas att det fortsätter så.

Men för att göra er som vill ha lite mer negativitet och depression i bloggen nöjda så ska jag försöka skriva ned de saker som jag är missnöjd med just nu. Vänta er dock inga större händelser.

Jag är missnöjd med...

...att jag väger fem kilo mer än vad jag vill

...att jag för tillfället är lite väl fattig

...att Isabella är ett pain in the ass just nu och ganska billig om jag skulle lägga ut henne på blocket

...att jag och Patrik inte har gjort något romantiskt på tu man hand på länge

... barnens dagis

...att vår egentid på kvällarna inte längre existerar

...att jag inte har tillräckligt mycket ork för att måla väggar och riva tapeter på kvällarna

...att bilen kostar mycket pengar

...att mina föräldrar, mormor, syskon, svägerska och syskonbarn bor hundra mil bort

...att jag har hål i en tand

Så, nu orkar jag inte sitta och tänka ut fler saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0