Oooops!

Hahahaha! Jag skrattar åt mig själv så jag nästan gråter. Charina skrev i en kommentar att hur hon än vände och vred på bilden av mina rosor så såg det ut på tulpaner. Grubblade ju lite på detta på vägen hem och när jag kom hem så såg jag ju att hon mycket riktigt hade rätt.

Jag tog bara för givet att det var rosor (lite pinsamt och otacksamt) men som Kattiz sa så är jag ju ingen florist utan journalist. Jag skyller väl på det...hahaha. Eller så säger jag som jag brukar: "vad vet jag. Jag är ju bara en tjej från Örarna!".

Har haft en sån rolig dag på jobbet i dag! Det hände massor och jag och min kollega Tomas hade ett sånt bra samarbete! Riktigt roligt och tiden bara sprang iväg. Helt plötsligt var det dags att gå hem. Det var nästan motvilligt som jag traskade mot bussen.

Hade lovat Patrik en liten festmåltid ikväll för att fira Alla hjärtans dag. Planerade att laga lammfilé med vitlök och rosmarin och råstekt potatis men lammen var slut på affären så det blev rostbiff istället. Till det köpte jag en pepparsås. Men det blev inte särskilt lyckat. Köttet blev för segt och såsen smakade ruttet ollon. Inte för att jag vet hur det smakar men jag kan ju gissa.

Potatisen och vinet var åtminstone gott och man får ju glädja sig åt det lilla.


Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

"Bra samarbete på jobbet med en kollega"!!!!
Inga kollegor i världen, skulle kunna hindra mig,( om jag var tjej och sambo med Pata) att fixa och lägga min själ i att laga och ordna en fantastisk måltid till PATA.

Motvilligt????
Roligt på jobbet??????????????????????

2008-02-15 @ 20:31:44
Postat av: A

Du är en riktig tönt! ; P

2008-02-15 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0