Strul

Har varit hemma från jobbet i dag eftersom vi hade en hemsk natt. I går kväll var Isabella lös i magen och jag blev genast orolig att det var magsjuka eftersom det går på dagis. Sen vaknade hon i natt och grät över att hon hade ont i magen. Patrik och jag var säkra på att det var magsjuka och började genast ställa in helgens alla roliga planer.

Men hon kräktes aldrig, hon bara grät, var orolig och hade ont. Vid fyra somnade hon äntligen men då skulle jag upp om en timme och bestämde mig därför för att varken hon eller jag skulle orka jobba i dag.
I dag har hon mått bra. Misstänker att hon fått i sig mjölk på dagis för någon magsjuka är det tack och lov inte.

Det har varit sol i dag och vi har därför varit ute i det fina vädret en stund. Sen har jag städat lite och vädrat sängkläder. I morgon är jag ju ledig så det blev helt plötsligt två dagar hemma. Men det finns saker att göra så jag klagar inte.

Lägenheten då. Den blev städad i dag men nu när Patrik var dit och kontrollerade så att de gjort allt ordentligt så upptäcker vi att de råkat ta sönder en fönsterruta. Den kommer ju städfirman att få stå för, hoppas bara inte att det blir något strul. ORKAR inte med den där lägenheten längre! Ska ta ett extra glas vin på lördag och fira att nycklarna är överlämnade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0