Tidig present

Fyller år om några veckor men har faktiskt redan fått en fin present. Mamma och jag var nere i centrum i helgen och då fick jag syn på en så snygg vårjacka! Ville köpa den så det värkte men tyvärr ekar det rätt tomt i plånboken den här månaden så jag fick gå hem tomhänt. Som tur var fanns mamma där och hon och pappa gav mig istället jackan som en tidig present. Och nu längtar jag järnet tills jag får ta på mig den.

Har faktiskt redan fått vårkänslor. Det är inte ens mitten av februari, men det är plusgrader ute och egentligen är det bara lite mer sol som saknas för att det riktiga vårpirret ska infinna sig. Och det dröjer nog inte länge, nästa vecka ska det enligt tidningarna bli mellan fem och tio grader varmt! Tjoho!

Här nedan en bild på min nya jacka! Och observera att den inte är svart!

image235


Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Har du klippt dig också?

2008-02-07 @ 07:02:33
Postat av: A

Haha, hurså?

2008-02-07 @ 07:11:40
Postat av: KB

Vågar du prova en med färg??? Vad har hänt???

2008-02-07 @ 22:18:21
Postat av: KB

Glömde skriva att den är supersnygg!

2008-02-07 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0