Vardagstrams

Detta är en väldigt skön vecka eftersom jag är ledig fredag och sen även måndag nästa vecka. Visserligen jobbar jag på söndag men det känns faktiskt bara bra!

I övrigt händer inte så mycket. Vi har gjort klart i köket, nu saknas bara ett snyggt ekgolv där så är allt tipp topp. Jobbar och sliter, sover och äter. Det är typ vad den här veckan bjuder på. Inte så mycket att berätta med andra ord.
Jo förresten, när den här veckan är över ska jag fira! Det är nämligen vår sista vecka med lägenheten och som jag sagt tidigare så är den som en infekterad böld på min rygg. På torsdag ska vi flyttstäda, på fredag ska vi dit och kolla städningen och skruva ned några saker från väggarna och på lördag flyttar de nya hyresgästerna in. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0