What a day!

Vilken dag! Vilket väder! Nu är våren här enligt SMHI och det känns verkligen! Det är tio grader varmt och strålande sol. Tyvärr blåser det lite väl mycket men om man sitter i lä är det riktigt skönt. Patrik och Kalle njuter av vädret på golfbanan medan jag och Isabella har varit på en timmes skön promenad. Nu sover hon på altanen och jag passar på att städa i lugn och ro.

När solen har nått baksidan ska jag sätta mig och sola och läsa Stieg Larssons andra bok.

Ikväll kommer Johnny, Maria och barnen hit och käkar och tittar på Melodifestivalen förstås. Mitt tips inför kvällen är följande:

Till final:
BWO
Ainbusk singers

Till andra chansen:
Therese Andersson
Patrik Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0