Full fart

Skulle ju ha haft en lugn hemmakväll i går. Nobbade en middag hos Patrik och Wiveka för det. Men så ringde Natasa och Jakob och undrade när vi skulle kunna ses. De var ju nyfikna på vårt hus och ville gärna komma och hälsa på. Och efter en titt i kalendern insåg vi att om de inte kom i går så kunde de inte komma förrän i mitten av februari eftersom vi har tjockt i planeringen.

Sagt och gjort. De kom över från Uppsala med lilla Emma som är lika gammal som Isabella. Barnen lekte och vi käkade och hade trevligt! Alltid lika kul att se dem och jag skulle ju i sanningens namn kunna ha gäster varje dag så för mig är det helt okej!

Om några timmar kommer nästa gäst. Linda och hennes barn Emil och William kommer upp från Söderköping och ska stanna över natten. Blir också kul! Sitter och planerar vad vi ska käka och ska åka iväg till centrum en sväng och handla. Sen ska jag försöka få Linda att sjunga SIngstar ikväll men det är tyvärr lika lätt som att få Kalle att äta mat eller att få Patrik att erkänna att han har fel- det vill säga i stort sett omöjligt. Men jag gillar utmaningen! Lite extra vin i hennes glas så står hon nog med mikrofonen i handen innan kvällen är slut.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Klart Linda ska sjunga Singstar... Ha så kul och hälsa henne från mig.:-D

2008-01-19 @ 13:43:32
Postat av: Linda

Hej vännen!
Hoppas dopet var trevligt..
TACK för igår! Det var jättemysigt, även fast det inte blev någon Singstar!:-)
Kram kram

2008-01-20 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0