Hiss eller diss?

I dag har jag äntligen varit till frisören. Har inte varit där sedan i juli. Jag har surrat om det men det har alltid lyckats komma saker mellan. Nu tog jag mig äntligen dit och kom ut som en ny människa. För första gången i mitt 31-åriga liv har jag klippt lugg! Dessutom färgade jag en chokladbrun färg med lite rött guldstänk i. Det blev fint, men det känns väldigt, väldigt annorlunda. Känner knappt igen mig själv.

Jag vet dock att jag får passa på att njuta av luggen, för om två veckor är den för lång och då kommer det att bli snedlugg igen, som vanligt.

Här bjuder jag på en bild på nya frillan. Hiss eller diss så jag vet till nästa gång?

image231

Kommentarer
Postat av: Kattis

Supersnyggt! Verkligen! Du passar jättebra i lugg... (önskar att jag också gjorde det)

2008-01-09 @ 21:12:13
Postat av: KB

Snyggt!1 Du ska ha lugg!

2008-01-09 @ 22:43:22
Postat av: Erica

Verkligen jättefint! Det där passade du skitbra i. Se nu till ha klippa den så du inte hamnar tillbaka i "det gamla" :-) Så där ska du ha!!

2008-01-09 @ 22:43:42
Postat av: Peter

Very nice...det passar dig!

2008-01-10 @ 08:57:54
Postat av: Vimmelmamman

Mjjja. Det vete fan. Visst, du ser trendig ut men jag vet inte. Inte klockrent för mig....

2008-01-10 @ 11:41:21
URL: http://vimmelmamman.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tycker att du var jättefin i din nya frisyr!!!
Ska bli kul att träffa dig i typ 2 minuter på lördag!:-)
Kram

2008-01-10 @ 18:50:18
Postat av: Linda

Bailando, bailando! Amigos adios, adios....

Det var länge sedan du gjorde den hiten. Ingen ny låt på gång? ;)

Jag tycker du passar jättebra i lugg - oxå. Men du har en väldigt fin profil - lite egyptisk drottning så där - den syns inte lika bra så här. Därför gillar jag faktiskt bäst när du har lång lugg, svans eller uppsatt.

2008-01-12 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0