Sjuklingar

Har inte orkat blogga på ett tag. Barnen är sjuka, Kalle har legat alldeles däckad i soffan från onsdag. Först nu börjar han pigga till och i dag har han till och med lekt i sitt rum en stund. Isabella är snorig och jag var rätt sliten i går. Hade feber och hosta och kröp i säng redan vid nio för att vara pigg i dag.

Snart kommer nämligen Kattis och Lelle på besök från Helsingborg. Vi har inte setts på hundra år så det ska bli väldigt trevligt! Och tack och lov känner jag mig också lite kryare i dag. Och ja, de är förvarnade om att de kommer till värsta sjukstugan men som tur är så är de inte känsliga.

Har betalat handpenningen på vår resa till Turkiet i dag! Tjoho vad jag längtar! Det blir första gången jag åker utomlands med mina föräldrar vilket jag sett fram emot hela mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä men usch vad tråkigt. Blev ni jättesjuka efter helgen...:-(
Hoppas vi klarar oss!:-) Och det borde vi ju göra eftersom vi inte blivit sjuka än.
Hoppas ni får mysigt ikväll med Kattis och Lelle!
Krama hela familjen och kram på dig.

2008-01-25 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0