Skit åsso

Sitter och grämer mig. Har varje dag sedan jag började åka buss till jobbet letat mina hörlurar till telefonen eftersom jag ville lyssna på musik. Jag visste att jag inte hade packat upp dem och i de fyra lådor som är ouppackade fanns de inte. Till slut gick jag och köpte nya för 300 fucking kronor. Är inte det rena rånet för ett par sketna hörlurar.

Och så i natt som en blixt från klar himmel vaknar jag och vet precis var hörlurarna är. Jag har gått hela dagen och hoppats att jag skulle ha fel och att de fortfarande skulle vara borta. Det hade känts bättre. Men nu låg de där i en handväska jag inte använt på ett tag. Mina hörlurar som jag knappt använt. Och jag hade behövt de här 300 kronorna som jag slösade på ett par nya hörlurar igår till helt andra saker. Jäkla skit.

Nått som istället gör mig glad är att vi har bokat en utlandsresa i dag. Jag, Kalle, mamma, pappa, Daniel, Kattiz, Mikaela och Micke åker till Turkiet och bor på finhotell med all inclusive i slutet av maj! Fy fasen vad grymt kul det kommer att bli!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Näe, fy fan vad surt! 300 jävla spänn åt helvete....
Lyxigt att få åka utomlands igen och verkligen kul att åka med familjen. Vi funderar också på det när mamma fyller 60 om två år.
Kul att ses nästa helg. Längtar! Känns som om det var evigheter sen. :-)

2008-01-17 @ 21:58:31
Postat av: Linda

Hej!
Men kan du inte lämna tillbaka dom? Du har väl kvittot kvar??
Ses vi imorgon?? Är ni friska??:-)
Kram

2008-01-18 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0