Snabb rapport

Det blir bara en snabb update i dag eftersom klockan är mycket och jag har tusen saker att göra. Imorgon ska jag på kick-off med Metro och det blir så himla roligt och spännande. Åker med buss från jobbet klockan sju och blir borta tills på lördag.

Måste gå och sova nu eftersom jag som vanligt ska upp med tuppen, orka lyssna på information, ha workshops och aktiviteter på dagen och sedan ha energi till att parta på kvällen! Ska dock försöka att ta det lite lugnt. Det är onödigt att dansa på borden, och visa sitt rätta jag, efter bara en vecka på nytt jobb med nytt folk. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nä, kör hårt så vet de vad du går för.... hahahaha!
Sov gott och ha så kul på kickoffen.
Kram

2008-01-10 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0