Tired

Har inte gjort många knop i kväll och kommer inte att göra det heller. Är helt slut efter en något jobbig natt. Isabella kräktes två gånger och det hela var väldigt märkligt. Tänker inte gå in på detaljer om hennes uppkastning men det mesta tyder på att hon är allergisk mot något och tyvärr misstänker vi att det är mot mjölk.

Fy, vi är som är värsta mjölktrunkarna. Dricker ju hur många liter som helst i veckan. Hoppas, hoppas inte att det är så. Ska i alla fall utesluta mjölk från hennes kost nu ett tag och se hur hon reagerar.

Var uppe i typ två timmar i natt och klev sedan upp som vanligt tjugo över fem. Gissa om jag ville gråta när klockan ringde! Fy satan. Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna så det blir till att gå och krypa ned i sängen inom kort.

Barnen började sitt nya dagis i dag! Kalle skaffade vänner direkt eftersom det var två killar som var fyra år som började samtidigt. Och Isabella, hon bekantade sig snabbt med alla. Kalle längtar till morgondagen då han ska till dagis igen och det känns ju som en bra start!

Kommentarer
Postat av: Charina

Haha..när jag skulle skriva kommentaren så fick jag av någon underlig anledning in mitt kontonummer i textrutan. Måste ha kommit åt någon "klistra in knapp" jag inte visste fanns =)
Nåja, vi har haft en liknande natt som er, med den skillnaden att jag fick sova lite längre. Så ni gissar på mjölk - hoppas det inte är så.Alla i denna släkt verkar hinka stora mängder mjölk, jag vet inte ens hur många litrar det går hos oss i veckan, bara att de är många. Det är lite trist när man ska till stugan, halva packningen är mjölk.. Jag vet inte vad Selmas kaskader beror på, verkade inte som magsjuka i alla fall.

2008-01-09 @ 01:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0