Underbart

Hemma igen efter en extremt bra och rolig kick-off. Har haft lärorika workshops och aktiviteten var en lagtävling där 16 lag med sex personer i varje skulle utföra olika uppdrag och ju fler uppdrag du klarade desto fler poäng fick man. Som tur var hamnade jag i ett lag där alla var lika tävlingsinriktade som jag och vi gjorde allt för att vinna.

En kille i laget badade i en skitig och iskall å som flyter genom Söderköping. Vi tillverkade pilbågar, barkbåtar, letade upp olika saker som vi skulle fotografera och vi tävlade i öldrickning. Och av 16 lag så fick vi under middagen gå upp på scenen och motta applåder eftersom vi kom trea. Rätt bra jobbat tycker jag.

På kvällen var det party och jag kom inte i säng förrän tre. Var hyfsat sliten då klockan ringde klockan åtta i morse och vi skulle upp för nya workshops. Men det var det värt. Har lärt känna mina nya arbetskompisar nu och det är ett roligt gäng. Ser redan fram emot att jobba och träffa alla igen på måndag.

Medan jag var borta kom vår nya soffa som vi hade beställt. Nu står den i vardagsrummet och den är såååå fin! Ska inviga den nu genom att krypa upp i den med en skål chips, en liter Cola och Tarantinos senaste rulle. Borta bra men hemma bäst.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lite skillnad på ditt för förra jobbs kick-offer?

2008-01-12 @ 21:35:24
Postat av: A

Hahaha, ja skojar du! Jag har aldrig varit på något liknande! Helt fantastiskt bra!

2008-01-12 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0