Ut i vida världen igen

Sitter och planerar en utlandssemester- igen. Pappa fyller 60 år och då ska vi åka till Turkiet hela familjen. Nästan i alla fall. Patrik kan inte åka och då får Isabella stanna hemma med honom så det blir bara jag och Kalle som åker iväg. Jag kommer förstås attt längta ihjäl mig efter dem och det blir inte lika kul, men jag försöker se det hela positivt.

Isabella har ingen aning om vad hon missar och det kan bli otroligt mysigt att tillbringa en vecka bara med Kalle. Vi ska dela rum med Micke och det kan ju också bli roligt.

I morgon ska vi boka. I flera månader har vi försökt komma överens om ett ställe och ett hotell som alla gillar och nu har vi hittat det. Hoppas bara att det finns platser kvar, i så fall bär det av i maj! Superroligt!!!!! Men jag får en klump i magen varje gång jag tänker på att Pata och gumman inte ska med, det ska jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: KB

Skittråkigt att de inte ska med :-(
ojoj...måste börja kolla pass o sånt ;-)

2008-01-17 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0