Vi är på G!

I dag har det hänt ytterligare saker i huset. Eftersom vi köpt ny tv har vi också köpt en tv-bänk som Patrik i detta nu jobbar och sliter med att sätta ihop. Jag har lagt barnen och därefter gett mig på köket som nu är grundmålat. I morgon hoppas jag kunna ta första varvet med riktiga färgen och redan nu är det ett helt nytt kök!

Dessutom har vi nu fått tag på våra tapeter som vi länge letat efter. Jag hade hittat ett par riktigt snygga och billiga på Rusta men de var slut precis överallt. Vi fick tag på en rulle men det räckte ju inte till hela köket. Men som tur är har jag fina vänner. Linda, som bor i Söderköping, ryckte ut och åkte till Norrköping och där fann hon våra tapeter och inhandlade det vi saknade! Tack vännen! Nu kommer vårt kök att bli perfekt!

image230
Här ovan är tapeten som ska pryda vårt kök!

Min arbetsglädje hindras dock av att jag har så ont i ryggen. Känner mig halvt handikappad. I vissa rörelser låser sig ryggen och det känns som om det kommer att gå åt skogen vilken minut som helst. Vet inte vad det beror på, om det är sängen, hur jag ligger, hur jag sitter på jobbet eller en blandning av allt. Oavsett så gör det förjävligt ont och jag rör mig som om jag är 90 år.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tapeten ser jättefin ut! Är den i sliver, eller är det bara bilden?
Stackare som har ont i ryggen. Men köpte inte ni nya madrasser relativt nyligen? Kanske är det att du burit mycket när ni flyttat och så har du sträckt dig... ?? Hoppas i alla fall att det går över.
Nu måste du ta nya bilder på huset, är ju så nyfiken så jag håller på att dö! :-)
Kram

2008-01-07 @ 20:55:14
Postat av: Erica

Snygg tapet...undrar om den finns i svart oxå...?? Vill ha en liknande svart sån tapet!!

2008-01-08 @ 01:38:43
Postat av: KB

Visst tar ni foton... före & efter renoveringen?

2008-01-08 @ 15:31:03
Postat av: A

Kattis- Ja, den är vit botten och sedan silver.

Erica- Har inte sett just den i svart, men det finns säkert liknande.

Kattiz- Ja jag har tagit några foton före!

2008-01-08 @ 20:24:07
Postat av: Kattis

Fasen vad elegant. Kommer bli jätteläcker på väggen!

2008-01-08 @ 20:25:23
Postat av: Linda

Hej vännen!

Det är rätt tapet i alla fall!!! Det kommer att bli skitsnyggt..
Du får höra av dig så att vi kan bestämma en tid på lördag när vi kan träffas.
Hälsa hela härliga familjen.
Kram Linda

2008-01-08 @ 21:53:10
Postat av: Helena

Men vilken supersnygg tapet! Vi har visst samma smak. Det blir säkert skitfint.

2008-01-09 @ 20:30:37
Postat av: A

Linda- Åh så bra att det är rätt! Jag hör av mig om lördag!

Helena- Ja, vi har visst samma utmärkta smak! ; )

2008-01-09 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0