Äntligen!

Har målat tre dörrar och lister på övervåningen nu och ett helt nytt rum växer fram. Tänk vad lite färg kan göra! Men nu får målandet vila tills på fredag. Jag har nämligen lite fullt upp de närmaste dagarna.

I morgon ska jag ut med ett gäng från Expressen. De jag jobbade med förra sommaren. Blir väldigt, väldigt roligt! Vi ska ses på Rosa Drömmar och dricka billig öl och snacka skit! Ska sova hos Ulrika sen så slipper jag känna mig stressad hem plus att jag får sova lite extra länge på torsdagmorgon då jag redan nu planerar att vara bakis. Jag vet hur det brukar bli i det sällskapet.

Sen på torsdag kommer Lelle och Kattis från Helsingborg och hälsar på.

Här kommer lite bilder från vårt sovrum som äntligen är klart. Ska leta upp en bild någon dag som visar hur det såg ut innan. Det var i alla fall lila för den som vill föreställa sig det hemska. Och vad tyckte ni om sängen mot den mörka väggen nu då?








Kommentarer
Postat av: KB

Sängen passar ju skitbra dit!

Om jag ska vara petig så ska du ha samma träslag på hyllan ovanför som på sängen ;-)

Men du får INTE måla om sängen.



Kramis

2008-07-16 @ 10:46:11
Postat av: Linda

ÅHHHH vad fint det blev..... Det gjorde du riktigt bra. Det blev ju ett helt annat rum nu jämfört med när det var lila..:-)

Hoppas allt är bra med er.

Hälsa hela familjen.

Kram Linda S



2008-07-16 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0