Argt och svettigt

Det gick väl sådär halvbra igår när vi skulle ta fotografier på gumman. Hon vägrade skratta och vägrade hoppa. Istället tittade hon under lugg och såg allmänt sur ut. Som tur är får man skicka in egna bilder och hemma har hon ju inga problem att skratta och vara glad på bilderna. Bilderna kommer hur som helst att finnas ute på deras hemsida snart. I let you know!

Hade en svettig dag i går. Inte nog med att det var 30 grader ute dessutom var det ju busstrejk och jag fick därmed promenera till tågstationen. Det tog 40 minuter med barnvagn och jag luktade inte rosor när jag väl var framme. Svetten rann om mig och trots att jag svepte två flaskor vatten fick jag en grym huvudvärk som satt i resten av dagen.

Jag kan ju ärligt säga att hade jag träffat en busschaufför igår hade han inte fått höra några snälla saker. Det kokade om mig där jag ångade fram i värmen. Morr så arg jag var på allt och alla men främst på busschaufförerna förstås. Jävla trams att strejka. Tur att den är över, blir upprörd bara jag tänker på det.

I kväll kommer Natasa, Jakob, Anna, Olof och deras barn på middag. Blir med andra ord full rulle och väldigt roligt!

Sen ska jag jobba imorgon men har fått lov att göra detta hemifrån vilket känns så skönt att jag knappt tror det är sant. Bara grejen att slippa åka iväg är ju guld värd!






Kommentarer
Postat av: Anna W

Vilken jäkla lyx att jobba hemifrån. Vad e det för nya veka rutiner...hehe! ;))



2008-07-05 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0