Bilder från Lådbilslandet

Vi var ju på Lådbilslandet för några veckor sedan och jag tänkte att ni skulle få se några bilder från det underbart roliga stället. Barnen älskar att vara där! Fotograf är min vän Linda.

Barnen fick åka i samma bil eftersom Isabella inte riktigt fattade grejen. 

Men motorcyklarna rattade hon med glädje. Hon hade dock lite svårt att hålla ögonen på vägen ibland. 

Kalle håller tungan rätt i mun. 

Isabella åkte tåg med en liten kille och de bråkade hela tiden, varvet runt, om vems mamma som var vems. "Min mamma" hörde jag Isabella säga högt och upprört och pekade på mig medan han pekade på sin. Mycket roligt!

 

Nästan hela familjen Wikström/Sandberg fångade i stegen. Dte är full fart framåt som ni ser! Haha!


Kommentarer
Postat av: A

Det är lite roligt att jag och Isa går nästan likadant! Hahaha!

2008-07-16 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0