No country for old men

Hyrde "No country for old men" igår och jag gillade den jättemycket! Pata somnade eftersom "det inte hände något". Är det inte skottlossning och biljakter om vartannat så händer det tydligen inget. 

Jag älskade Josh Brolin i huvudrollen även om jag ibland hade lite svårt att ta honom på allvar då han påminde så mycket om "Earl" i "My name is Earl". Javier Bardem som spelade skurken skrämde skiten ur mig eftersom han gjorde rollen av en äkta psykopat så grymt bra. 

Det enda jag störde mig på var slutet. Den slutade helt tvärt och jag satt med fyra fem frågor som jag inte fått svar på. Hatar sånt! När filmen slutar ska jag ha fått veta allt så man slipper gå och fundera på en massa saker. Nu sitter jag här med frågetecken. Skitjobbigt. 

Hur som helst. En sevärd film för den som uppskattar mer än biljakter. För en och annan skottlossning får ni minsann se! Fyra plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0