Sommarlov!

Nu har vi jobbat vår sista dag för tre veckor framöver. Det är semester! Så härligt skönt och underbart!

Var tröttare än någonsin på jobbet idag eftersom Isabella haft en jobbig natt. Hon var orolig, ville inte sova och grät. Inte förrän efter ett somnade jag vilket betydde att jag var trött som en gnu när klockan ringde kvart över fem. Upprepade för mig själv, "det är bara en dag kvar", när jag gick, halvt i sömn, nedför trappen. Nu ska vi vila och ha en riktigt bra ledighet.

Imorgon ska vi på Emmys dop hemma hos Linda och Dan. Och på söndag bär det av norrut. Vi ska sova ut, käka frukost och sen packar vi in oss i bilen för att åka upp till Luleå. Längtar massor! Inte efter bilresan då, men efter att komma hem till mamma och pappa och de andra där uppe.

Bjuder på lite vackra sommarblomster från vår trädgård:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0