Strejk

Fick ta taxi till jobbet i morse på grund av den förbenade busstrejken. Men sen när jag kom hit och slog på tv:n får jag veta att en av de få linjer som fått dispens är min direktbuss från Brunnby vik till stan! Tjoho! Nu tar jag mig både till jobbet och hem utan problem.

 

I går målade jag den bruna väggen i sovrummet och den blev sååååå fin. Det var precis den färg jag var ute efter och i dag när jag har satt på andra varvet kommer den förmodligen bli ännu snyggare.

 

Det är som ett helt annat rum och jag nästan längtar efter att vara där inne hela tiden. Ska lägga ut bilder då jag är helt klar!

 

I övrigt då? Inte mycket. Fyradagars vecka eftersom jag jobbar på söndag. Kvällarna går åt till att slita i sovrummet och när det är färdigt måste jag gå ett varv i trädgården. Ogräset håller på att ta över. Men jag känner att jag behöver sova och vila också, har bara lite svårt att koppla av och ta det lugnt när det finns saker att pyssla med. Jag är min mor upp i dagen. 


Kommentarer
Postat av: S

här i Södertälje är det också strejk! :(

Så jag får cykla eller så får pappa skjutsa mig till tågstationen. suck

2008-07-01 @ 07:37:11
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: Linda

Godmorgon :)

2008-07-01 @ 07:37:45
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Godmorgon :)

2008-07-01 @ 07:37:46
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda L

Ska bli kul att se! :)

Det blir säkert jättefint. Och om ni bestämmer er för att måla sängen vit så blir det säkert super!!

Visst är den fin i originalform, men om man är less och vill ändra så tycker jag att det är okej oxå. Men det är ju knappt tillåtet i Sverige där ek verkar vara heligt... Våga bryta mönstret om ni vill! ;) Blir fint vilket som!

2008-07-01 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0