Trötter

Hade riktigt roligt igår. Det var så kul att träffa de jag jobbade med förra sommaren och snacka skit och uppdatera sig på vad som hänt med alla sedan sist vi sågs.  Det dök upp mer och mer folk och till sist var vi över tio personer.

 

Vi satt ute i solen på Rosa Drömmars lilla uteservering och jag måste verkligen ge credd till det haket. Det är ju lite sunkigt, en vanlig kvarterskrog, men shit vad det är billigt! Jag käkade, fläsknoisette, pommes och beasås, och drack fyra cider och tre öl och det kostade totalt 300 spänn. Hajar ni! Näst intill gratis för tusan! Dessutom är maten god!

 

Vid halv tolv gav jag upp och åkte hem till Ulrika som var snäll nog att låna mig en sovplats för natten. När klockan ringde kvart i sex i morse skuttade jag kanske inte med glädje upp ur sängen, men det gick ändå lättare än jag hade trott.

 

Nu sitter jag och längtar efter att få gå på Max och handla lunch. Sen ska jag käka vid skrivbordet och smita hem lite tidigare. Känner att tröttheten trycker på. Ögonlocken är tunga som stenar.

 

Ikväll kommer Lelle och Kattis på besök. Blir mysigt att prata med dem och känna lite på Kattis mage som säkert växt massor sedan sist. 


Kommentarer
Postat av: Josse

Det var grymt trevligt! Blev nästan lite nostalgisk, det var så himla kul när vi jobbade alla tillsammans. För övrigt måste vi planera New York snart!

Kramkram.

2008-07-17 @ 17:39:22
Postat av: A

Jag jag kände samma sak, det var en otroligt rolig sommar! Och NY SKA bli av! Förr eller senare! Kram!

2008-07-17 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0