Flyter bort

Puh! Det var varmt och fint väder i Luleå men här i Stockholm är det svettigare kan jag lova. Måste köpa en fläkt för på övervåningen är det så varmt att man flyter bort. I dag har vi haft en dag hemma. Vi har packat upp väskor, tvättat, städat bilen och tvättat den och mellan varven har jag och Pata kastat oss i var sin solstol och pustat ut. Har druckit flera liter vatten men känner ändå en tryckande huvudvärk.

Imorgon blir det en heldag på stranden för då det är så här varmt blir det olidligt att vara hemma på en vindstilla gräsmatta. Vi ska till badplatsen Kairo som ligger nära oss och det blir spännande eftersom jag aldrig varit där. Hoppas den är fin eftersom det blir där vi antagligen kommer att häcka alla somrar framöver.

Hela veckan ska vi ta det lugnt och njuta av det vackra vädret. Inte känna någon press utan bara vara.

Nedan lite blandade bilder från Luleå!


Mormor och lill-sessan.


Ida och hennes guldklimp Irma.


Jag med en cider i högsta hugg på Färjan.


Kattiz, Pata och Erik i kvällssolen.


Bröderna ser allvarliga ut.


Jag tar en något misslyckad men rolig bild på mig, Carina och Kattiz.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh vad hon är söt Isabella. Toksöt i lugg och stora ögon. Njut av henne Anneli....

Kram Lotta

2008-07-30 @ 23:56:09
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0