Äntligen!

I morgon är det äntligen midsommarafton! Den, enligt mig, roligaste dagen på hela året!

Har fixat och donat idag. Gjort en Västerbottensostpaj, gubbröra och en egen Västerbottenssill. Har också städat och gjort fint så att allt är klart i morgon när gästerna kommer klockan tolv. Det blir vi, Linda, Dan, Emmy och Per. Ska bli såååå kul!

Det blir sillunch, dans kring midsommarstången, kubb, öl, nubbe och grilla på kvällen.

Som vanligt är jag orolig över det enda som egentligen kan förstöra morgondagen - nämligen magsjuka hos ungarna. Det går ju det på dagis och vi har klarat oss hittills. Skulle vara så typiskt om det hände nu. Då skulle jag ärligt talat gråta. Men, peppar, peppar, det ska väl inte hända! Inte nu...

Hoppas ni kommer att ha en mysig midsommar! Vad ska ni göra förresten? Tell me!

Kommentarer
Postat av: KB

Som du säger, peppar peppar... ska du ta om du misstänker magsjuka. Eller i förebyggande syfte.



Glad midsommar... hoppas solen hittar hit.



Kramis

2008-06-19 @ 22:10:43
Postat av: KB

Vi ska till Brändö Hamn och dansa kring stången. (inte jag)

Sen är vi hos oss.... käkar och dricker gott gottigottgott :-D

2008-06-19 @ 22:13:22
Postat av: Kattis

Trist att vi inte kunde komma, men vi hade ju avsluting med jobbet till sent i går och sen jobbar jag i helgen... Ni får ha det så trevligt - vilket jag vet att ni kommer få. :-)

Håller tummarna att magsjukan håller sig borta!

KRAM!

2008-06-20 @ 08:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0