Snodd lista av Erica

Utmanad

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!



DIG:


1. Hur lång är du ? 179 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag vill bli klokare och framgångsrikare

3. Vad pluggar du ? Nada
4. Har du långt hår ?
 Ja för långt, måste klippa mig snart!
5. Vilken hårfärg har du ? Brunt

6. Sminkar du dig ? Ja men bara det allra nödvändigaste. Ett nödvändigt ont.
7. Har du haft sex senaste månaden? Japp
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta
9. Har du kysst någon idag ? Nej

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Ja

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? De är bra på olika saker
3. Hur många syskon har du ? Två

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Kan jag steka potatisar som vi kokade i lördags? (Frågar mamma om allt)

5. Hur många ställen har du bott på ? 9 olika

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det måste väl vara pata då eftersom barnen är så söta och goa.
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Alla är lika snälla
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

När vi var i Turkland allihopa!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? I helgen då Wiveka var här.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hos Ulrika efter en fest i stan
3. Har du kysst nån kompis ? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej

5. Vem har du varit kompis med längst ? Jenny och Ida
6. Vem känner dig bäst? Linda tror jag
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Hata är väl att ta i. Skulle linda in det och säga att det inte var min smak.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja om jag skulle vilja
2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig som jag vill

3. Vara dig själv ? Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Hahahaha! Jag står för fisarna i soffan.
6. Pierca dig ? I öronen då
7. Ha sex på offentlig plats ? Utan tvekan ja
8. Vara omogen ? Inga problem
9. Äta småkryp ?
Vågar och vågar. Jag vill inte. Men om jag fick bra betalt kan jag äta en tallrik.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? För någon timme sedan
2. När var du på semester senast ? För en vecka sedan
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Blå
4. Är ditt hår tråkigt ? Ja dte är fööör långt
5. Vem såg dig naken senast ? Pata förstås
6. Hur ofta duschar du? Varje dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Normalt tio men jag kan mot all förmodan fastna framför fotbollen. Det är dock mycket tveksamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0