En ledig dag för mig själv

Jobbade kväll i går och var rätt sliten eftersom vi inte kom i säng förrän vid tre på lördagsnatten. Fick som tur var lift med Linda och Dan in till stan där vi hann käka lunch på Max tillsammans innan jag började jobbet klockan två.

Det gick jättebra att jobba trots att jag inte var så pigg och det fanns saker att göra nästan hela tiden. Men fy satan vad tiden gick sakta. Tio timmar kändes som tjugo trots att det fanns saker att göra. Det är nog bara för att jag avskyr att jobba kväll.

Men det är skönt i dag! Är ledig och har fått sovmorgon. Barnen är på dagis och jag ska käka god frukost och åka till centrum och bara vara. Sen ska jag hämta barnen lite tidigare än vanligt! En härlig födelsedag. Jo, jag fyller visst 32 år i dag. Man börjar bli gammal minsann!

Kommentarer
Postat av: malin

GRATTIS!!! Va härligt att vara ledig på sin födelsedag... Ja själv är jag ju liten i jämförelse...=)
Börjar ha lite ångest inför 30... Ska bli skönt när den dagen är förbi... Skulle också vilja gå i centrum och softa.. Men nä inget sånt skoj för mig, ska hem till en i klassen och plugga...
Skör om dig! Och ha en rolig födelsedag...
Kram M

2008-03-03 @ 10:51:43
Postat av: Kattis

Grattis vännen! Låter som en trevlig födelsedag... är också ledig, men bara fram till 16. Jobbar 16-00.30 hela veckan.
KRAM!

PS. Har skickat grattiskort också, men postade det först i går, så det kommer nog i morgon!

2008-03-03 @ 12:52:14
Postat av: Jenny

Grattis på dig gamling!!! Dröjer inte länge förrän du känner doften av 40-årskris;) Det sägs ju att perioden 30-40 bara springer iväg..Men detta gäller ju förståss inte OSS - eller hur?!;P Hursomhelst; hoppas du unnar dig något fint i centrum och att Patrik lagar en god middag åt dig! (Man kan ju alltid hoppas) Bamsekram från mig och hela familjen!

2008-03-03 @ 13:31:36
Postat av: Peter

GRATTIS!!!!!

2008-03-03 @ 15:41:43
Postat av: KB

Grattis @--->---

2008-03-03 @ 16:45:06
Postat av: KB

Grattis @--->---

2008-03-03 @ 16:45:13
Postat av: Lelle

GRATTIS!!!!!
kram Lelle

2008-03-03 @ 17:51:50
URL: http://lellee.blogg.se
Postat av: Charina

Grattis, grattis!!! Gammal och gammal, för mig känns 32 som ungt! Men du börjar ju närma dig gammal förstås..
Hoppas du haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll!

2008-03-03 @ 18:47:10
Postat av: Maria

Jätte mycket grattis i efterskott!!!

Kramar från Maria, Jonny, Isac och Noah

2008-03-04 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0