Målartagen

Äntligen har vi kommit igång och börjat måla om vardagsrummet. I går när barnen somnat började vi slipa och spackla och så provmålade vi en vägg. Vi har nämligen en bård och vi ville se om den syntes genom färgen om vi lät den sitta kvar. Har målat ett varv och ska måla andra ikväll men jag tycker inte att man ser den.

Älskar att måla om. Att se när det sker en förändring på en gång. I går ville jag inte gå och lägga mig och jag känner redan nu hur det kliar i fingrarna för att jag längtar efter att få sätta igång. Bara barnen knoppat in så byter jag om och börjar arbeta!

Har överhuvudtaget en massa energi för tillfället. Är inte alls trött på dagarna och definitivt inte på kvällarna. Härligt. Det har nog både med mina promenader och med ljuset ute att göra.

I dag har vi tippat Melodifestivalen på jobbet. Jag satte tre rader. Vad sägs om detta:

1. Charlotte
2. Sanna
3. Bwo

1. Bwo
2. Charlotte
3. Sanna

1. Charlotte
2. Sjögren
3. Sanna

Det blir väldigt spännande i helgen eftersom ingen är given vinnare. Förra året hade man ju kunnat ge sina högra arm på att The Ark skulle ta hem det. I år är visserligen Charlotte favorit men det kan lika gärna bli BWO, Sanna eller Sjögren som drar längsta strået. De övriga kan nog hälsa hem. Och- jag måste klargöra- jag tycker inte att Sjögren är bra. Men han är ett hot. OM han vinner måste jag nog provhoppa från taket.

Kommentarer
Postat av: KB

Min topp 3 lista:
Charlotte
...... Sen är det beslutsångest!!!
BWO
Sanna

2008-03-13 @ 19:15:58
Postat av: KB

Hoppas dock att det blir:
Charlotte
Sanna
BWO

;-)

2008-03-13 @ 19:16:36
Postat av: KB

Fy fan vad jag nöter på låtarna.. *haha* Kommer vara less dem snart.

2008-03-13 @ 19:17:23
Postat av: Charina

Charlotte
Sibel
Amy/BWO

Ja, det är min gissning det!

2008-03-14 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0