Tjoho!

Fredag, vilket betyder lycka, helg och ledigt! Promenerade hem från dagis och köpte hämtmat med mig på vägen för att slippa laga käk. Nu är bastun på uppvärmning och jag ser fram emot att sjunka ned i soffan och bara slappa.

Vi har en lugn helg framför oss, i alla fall med våra mått mätt. I morgonkväll kommer Per hit på middag och tittar på Melodifestivalen med oss. Och på söndag kommer Patriks föräldrar och syskon hit och fikar för att jag fyllt år. Där emellan ska vi bara ta det lugnt. Kanske hinner jag måla klart alla dörrkanter i köket också.

Nedan lite bilder från förra helgen då Linda och Dan var här.

image248

En stolt pappa

image249

Isabella är nyfiken på Emmy

image250

Isabella är road av Dan

image252

Och till sist en stolt mamma med min guddotter Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0