Vill inte veta

I går var Patrik till vår lägenhet i Solna för att hämta vår grill som vi glömt på vinden. Han pratade lite med de som flyttat in och fick veta saker som jag nästan mått bättre av att inte veta.

De nya hyresgästerna har rivit bort plastmattorna som finns överallt i lägenheten och vad tror ni fanns där under. Jo, parkettgolv- nästan överallt. Vi har alltså bott i den här lägenheten i sex år med de fula plastmattorna medan vi hade kunnat leva med vackra parkettgolv. Det är ju inte klokt! Vad är det för idioter som lägger på plastmattor som dessutom såg ut som trägolv? Fattar ingenting.

Jaja, det är bara glömma och gå vidare.

Har verkligen kommit igång med träningen. Går varje dag hem från dagis och nu har det till och med börjat bli något jag ser fram emot. Det är en riktigt skön promenadtur och när jag kommer hem känner jag mig både nyttig och piggare.

I morgon är det äntligen fredag igen! Längtar efter att ha en skön myskväll med bastu, god mat och ett glas rött i soffan framför Lets Dance!

Till sist...tack alla för era gratulationer på min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0