Freitag

Grät floder igår till "Efterlyst". Inte ofta det händer, men i går sändes en intervju med Arboga-mamman. Hennes öde är något som verkligen har gripit tag i mig. Våra barn är i samma ålder vilket har gjort att det hela har påverkat extra mycket. Det kändes som att mitt hjärta skulle gå sönder då hon pratade om mördade Max och Saga, om deras syskonkärlek, att Max alltid höll sina händer runt Saga för att hon var hans fina lillasyster. Tårarna sprutade. 

Något som slog mig under tiden Emma, som hon heter, pratade var att hon verkar så stark. Jag skulle aldrig kunna prata om mina döda barn så där utan att bryta ihop. Men hon berättade lugnt och stilla om de ljusa minnena. Starkt gjort. 

Fredag idag vilket som vanligt gör mig lycklig. Josefine och Arvid kommer till oss i kväll och käkar middag och stannar över. Pata är på after work så det blir massa tjej (läs skit) snack ikväll! Haha! Och en massa vin förstås! 

Till sist: 
Stockholm i dag- 5 grader och regn
Antalya i dag- 25 grader och sol. 

Tråkigt...NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0