Update!

Har varit hemma med en sjuk Kalle i två dagar och det har, om jag ska vara helt ärlig, varit väldigt skönt. Vädret har nämligen varit lysande och eftersom inte jag varit sjuk har jag grundat färgen inför Turkiet medan Kalle har vilat.

Nu är han i alla fall mycket bättre och i dag har vi varit ute i värmen tillsammans alla tre. Patrik är ju fortfarande borta så det är Kalle som är storkillen i huset. Han sover på Patriks plats och läxar upp Isabella när hon gör saker hon inte får göra, viket är allt som oftast.

Om en halvtimme kommer Kattis hit vilket jag ser fram emot. Har i stort sett bara pratat med barn de senaste dagarna så det blir kul att träffa en vuxen vän att surra med. Ska tända grillen ikväll och grilla fläskfilé och förhoppningsvis kan vi sitta ute länge ikväll och babbla. Vi brukar skratta mycket ihop så det är lika bra att sitta ute så vi inte väcker barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0