Like old times

Min Idol-analys satt som en smäck i går! Skönt!

Såg ju inte Idol själv utan fick rapporter skickade till mig via sms av Micke. Jag var ute på krogen med mina gamla gymnasiekompisar och hade riktigt roligt!

Kvällen började på Kungsholmen där vi käkade god mat och drack drinkar. Sen drog vi vidare på ett antal krogar innan vi slutligen landade på Pressklubben. Väl där hade vi tappat i antal från sju till fyra. Och vi fyra hade väldigt, väldigt roligt! Det var min gamla bästis Sydde, en kille som jag var bra kompis med på gymnasiet (och som jag numera har fått kontakt med igen vilket känns superkul) som heter Mattias och en tjej som är jättetrevlig som heter Victoria. Vi skrattade och pratade och hann med två krogar till innan vi bröt upp vid tre.

Jag sov hos Ulrika och kom hem igen vid lunch. Vi har hämtat barnen och Kalle har varit på kalas. Nu blir det en skön kväll hemma med familjen med mys, god mat och tv.

Lite bilder från gårdagen:



De tre som gjorde min kväll!



Jag och Mattias



Victoria och Sydde är glada i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0