Ett år!

Den åttonde november för ett år sedan skrev vi kontrakt på vårt hus. Den 15 december flyttade vi in. Jag har ju länge lovat att visa bilder men det har aldrig blivit av så nu tänkte jag slå slag i saken. Jag hittade nämligen lite bilder från då huset låg ute till försäljning som jag då sparade och nu kan man ju se att det har hänt lite. Se själva!


Vardagsrummet som det såg ut då.


Vardagsrummet nu.


Köket då...


Köket nu!


Vårt sovrum då...


Vårt sovrum nu...

Och sen är det några rum där vi inte har förändrat så mycket för att det inte är nödvändigt just nu...

Barnens lekrum


Barnens sovrum


Och en bit av den inglasade altanen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja tänk att det redan gått ett år sedan ni skrev på papperna och huset var ert! Shit vad tiden går snabbt. Kan inte heller fatta att jag bott här nere i snart två år (flyttade ju den 2 januari 2007)

Ni har verkligen gjort fint i huset - stor skillnad sedan inflytt. :-)

2008-11-20 @ 08:31:59
Postat av: Linda S

Ja usch vad tiden går fort!!! Det känns som vi nyss bodde i Solna båda två...

Ni har ju fått det jättefint hemma!

Det var synd att vi ska bort den 12:e, men jag hoppas verkligen att vi kan få till en träff så fort som möjligt.

Jag saknar dig jättemycket!

2008-11-20 @ 22:23:04
Postat av: KB

Men nog var det gula fint!! :-D



Kul att ha kvar bilder o se omvandlingen... Snyggt

2008-11-21 @ 20:14:02
Postat av: jossan

oj vad mycket finare det är nu än innan :) bra jobbat!

2008-11-30 @ 14:55:50
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: A

Tack! : )

2008-11-30 @ 16:00:20
Postat av: Alina

Hej! Undrar om du har lust att tipsa om någon bra film? :) Ha det bra!

2008-11-30 @ 16:06:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0