Sex veckor

I dag har jag och barnen bara slöat. Vi sov till halv elva! Ja, barnen också. Jag blev nästan chockad då jag såg vad klockan är, men eftersom båda är snoriga och Kalle febrig så är det ju inte så konstigt. Någon av oss blir hemma med dem i morgon också för de är inte tillräckligt pigga för dagis.

Jag insåg en sak i dag. Om sex veckor är vi i Luleå för att fira jul. Jag säger det igen. Sex veckor. Det är ingenting! Jag blir nästan lite stressad över att jag inte har handlar alla julklappar och framförallt inte alla småsaker till barnens julkalender. Har typ köpt hälten. Måste sätta fart.

När jag insåg detta i dag blev jag så lycklig att jag tänker fira det med lite glögg i kväll. Alkoholfri alltså, så det är ju nästan som att dricka saft. Men Gud så gott det ska bli!

Blev lite nostalgisk och började tittade på bilder från förra julen. Se själva så mysigt. Och även då var Isa förkyld.


Isa och Ela har väldigt roligt åt något. 
 


Isabella, Mikaela och Kalle på vår lilla julafton.



Morfar och Kalle kör skoter.



Nyårsmiddag hos Danne och Kattiz.



De nyårsfina barnen!

Kommentarer
Postat av: KB

Ghaaa!! Det låter så snart!!! Jösses!!!

2008-11-10 @ 20:22:01
Postat av: Kattis

Ja tänk vad mysigt! Har redan ätit pepparkakor och druckit julmust. Ska köpa glögg till första advent, då jag ska julpynta - och klä dennya (plast)granen vi köpte igår. Lääängtar!

Vi ska fira julen här nere, hemma hos oss med Lelles föäldrar och hans mormor. Vi åker upp till Luleå den 11-17 december istället!

Kram!

2008-11-11 @ 13:25:57
Postat av: KB

Hoppas snön kommer snart!! Det är så förbannat mörkt. Plusgrader ännu :-/

2008-11-11 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0