Häcken full

Min längtan efter julen ökade ytterligare lite igår då jag beställde två par gardiner som ska upp så fort de har kommit. Är inte så mycket för gardiner med tomtar och renar och sånt så det blev en svart kappa med silverstjärnor till vardagsrummet och en brun gardin till sovrummet. Lite mörkare färger helt enkelt för att få en mysigare känsla.

I dag har det varit en hektisk dag på jobbet. Har bland annat träffat en tv-profil och gjort en intervju som kommer framöver, har skrivit en Idol-anayls tills imorgon och jobbat intensivt med ett stort jobb som jag hoppas kommer i morgondagens tidning. Och som vanligt är det såna dagar som är roligast, när det händer olika saker och då jag har häcken full. Inte bokstavligt talat då alltså.

I morgon ska vi äntligen träffa Patrik och Wiveka. Vi har inte setts sen i somras och jag ser väldigt mycket fram emot att prata om allt mellan himmel och jord med Wiveka, dricka lite rödvin och sitta och kommentera Idol tillsammans med dem. Underbart!



I morgon ska Kalle och Isabella fotograferas på dagis och jag har försökt träna bort Kalles typiska fotograf-min. Men då säger han att han ska göra så här istället. Jag vet inte om jag vill se resultatet av de där bilderna....


Kommentarer
Postat av: Kattis

Nja, då är det faktiskt bättre med fotograf-smilet. Hoppas fotograferingen går bra på dagis ändå... :-)

2008-10-31 @ 06:47:35
Postat av: KB

hahaha... go´ungen

2008-10-31 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0