Teknikens under

I dag har jag köpt en ny mobil! Vilket är ett av det roligaste jag vet! Och ja, jag är konstig, men det är så himla kul med senaste tekniken. Min nya telefon, Ericsson W902, är en musikmobil med 8 GB minne och en 5 megapixelkamera. Alltså en grym telefon som dessutom är snygg, smidig och lätt att sms:a med.

Sen hade en sån grym tur när jag köpte den på Phone house. Deras kopieringsmaskin krånglade när expediten skulle kopiera kontraktet så jag fick stå och vänta i en kvart, vilket var helt ok för mig. Men han i butiken ville kompensera mig för detta och slängde därför ned extravaror till ett värde av 1700 kronor i påsen som jag fick på köpet. Det var en hands free, en laddare till bilen och en trådlös USB till mobilen. Så jäkla schysst!

Så nu har jag suttit och lekt med min nya telefon hela kvällen fast jag egentligen borde ha lyssnat på Markus Fagervalls skiva ytterligare ett varv. Jag är nämligen Metros nya schlager/pop- recensent och min debut blir den gamle Idol-vinnarens nya platta. Jag har visserligen hört den tre varv nu och det räcker, men jag ville ge honom en chans till. Läs betyget på onsdag!


Min nya fina älskling!

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, gick du verkligen på det gamla försäljningsknepet :-)...Nåväl, en fin lur är det iaf :-)

2008-10-14 @ 11:05:22
Postat av: A

Peter- Jag fick alltså alla dessa grejer efter att jag betalat. Visste det inte förrän jag redan köpt telefonen. Så det var inget försäljningsknep utan bara schysst och det var visserligen ett försäljningsknep för jag kommer ju gå dit nästa gång jag köper telefon! : )

2008-10-14 @ 18:42:24
Postat av: Peter

Haha, så bra att det inte var nåt försäljningsknep ;-)...nädå, skämt och sido så var det faktiskt rätt generöst.

2008-10-15 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0