The weekend

Vaknade i morse och var helt igengrodd i bihålorna. Jag är inte sjuk, men heller inte frisk. Så himla irriterande att jag aldrig blir riktigt frisk. Jag som alltid haft ett immunförsvar av stål.

Helgen är fullproppad. När jag slutar klockan tre ska jag och min kollega Jenny ta ett glas vin. Sen ska jag till Ulrika, dit Patrik och barnen också kommer. Vi ska käka middag och sova över. Och framförallt ska vi fira att hon fyllt år. Blir trevligt!

I morgon blir det ännu mer firande. Patas lillebror har fyllt 18 år så det blir födelsedagsmiddag hemma hos svärmor och svärfar. De har lyckats skaffa alla sina barn med några dagars mellanrum i oktober så det blir en jäkla massa firande. Men det är ju bara roligt!

I dag uttalar jag mig som Idol-expert i tidningen. Det är svårt att gissa utan att ha sett några repetitioner, men jag brukar vara rätt duktig på att gå på känn. Läs här:

https://80.72.10.250:30100/se/article/2008/10/23/19/5509-57/index.xml

Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Mönstret på din tröjklänning är samma som tapeten i vårt vardagsrum.

Jag tycker det är snyggt!

2008-10-24 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0