En förkylning på g

Är tröttare än tröttast eftersom jag sov dåligt inatt. Kalle ramlade ur sängen och jag blev skiträdd. Var inne i en dröm och fick för mig att han typ slog ihjäl sig. Började ropa om att han brutit armen. Jag var så uppriven att Patrik fick lugna mig först innan han tog upp Kalle från golvet. Och sen kunde jag inte somna om eftersom jag blev stressad över att jag snart skulle upp.

Dessutom fryser jag och känner mig hängig. Har ont i kroppen så jag antar att en förkylning är på gång. Ska ta en varm dusch nu och en kopp te. Sen ska jag krypa ned i sängen och läsa och glo på CSI och hålla tummarna för att det inte bryter ut.

Nedan lite bilder från helgens kräftskiva!

Jocke och Helene har gett sig på kräftorna.


Linda och Fredrik.


Nicklas och Per.


Micke och Theres under skönsången...


Pata och en trött Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0