Förståndiga jag

Shoppade ett par snygga svarta stövlar igår. Har ett par svarta redan men de har spetsig tå och jag ville ha ett par med runda tår som inte ser så eleganta ut. De känns skitbra och sitter på mina fötter i dag när jag ska ut och svira!

 

Slutar klockan tre och då ska jag och en kollega gå och ta en öl. Eventuellt kanske vi möter upp ett par kollegor till innan jag ska på bio klockan sex med Linda. Lär ju vara lite smålullig, men filmen blir väl bara bättre då?!

 

Efter filmen ska jag och Linda dricka Cosmopolitan och snacka skit. Vad som händer sen är det ingen som vet. Har några bra alternativ.

  1. Att jag och Linda sitter kvar länge.
  2. Att jag möter upp Ulrika som partar på Golden Hits om Linda vill åka hem tidigt.
  3. Att jag möter upp kollegorna som är ute och dricker öl om Linda vill åka hem tidigt.

 

Men det mest troliga är att jag sätter mig på pendeltåget och åker hem när jag och Linda bryter upp. Gillar inte att åka hem sent när jag är ensam. Och så är jag så jävla förståndig.


Kommentarer
Postat av: Linda L

Pssst!

Jag vill inte hem tidigt! ;)

Men inte så sent heller, om du förstår vad jag menar. Men du tycker ju att jag går till sängs tidigt om jag vill lägga mig 01.00. Så det är väl en individuell definitionsfråga...

2008-09-05 @ 15:14:03
Postat av: Lelle

TÄNK PÅ VIKTPROCENTEN ...







Så här mycket innehåller en deciliter av olika drycker. Ju högre alkoholhalt, desto fler kalorier.







Punsch och likör - 260 kcal







Konjak och whisky - 245 kcal







Brännvin, vodka, gin och rom - 225 kcal







Portvin - 170 kcal







Vitt vin, sött - 100 kcal







Rött vin - 70 kcal







Vitt vin, torrt - 70 kcal







Starköl - 50 kcal







* Lättöl - 25 kcal







2008-09-06 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0