Given succé

I dag har jag varit ledig eftersom jag jobbade kväll i går. Jag, mamma, pappa och barnen åkte ned till centrum och gick runt i affärer en stund. Jag köpte en spotlightsskena som nu sitter framför vår fondvägg och lyser upp den. Pappa jobbade med att sätta upp den hela eftermiddagen och fint blev det!

Nu har de åkt hem och som vanligt när man skiljs åt känns det tomt och tyst. Jag har städat lite och tagit en lång bastu eftersom jag känner mig lite småförkyld och hängig igen. Min förkylning som vägrar att bryta ut har hälsat på igen. Suck. Hoppas att bastun som vanligt skrämmer bort den!

Pata och jag sitter och väntar på att nya serien "Färjan" ska ha premiär. Det är en dokusåpa från Cinderella som jag själv åkt med några gånger. Blir superkul att se alla töntar och fyllskallar som de där båtarna till större delen består av. Tror på en given succé. Jag tror till och med att det blir så bra att jag ska skippa "Idol" ikväll. Får se en snabb version på TV4 imorgon istället.

Har slarvat enormt med maten eftersom mamma och pappa varit här och känner att jag garanterat gått upp nått kilo. Nu blir det nya tag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0