Jag kämpar på

Sitter på jobbet och fryser lite. Är inte helt pigg i kroppen, men det jag har vägrar att bryta ut. Det verkar inte vara ett problem för mina kollegor. Många är sjuka och för tillfället är jag alldeles ensam på webben.

 

Jag har känt mig dålig från och till sedan fredag. Det bästa vore ju då om jag kunde ta det lugnt men trots att jag kände mig lite krasslig i går så gav jag mig ut på min långpromenad. Jag har ju inte gett upp min viktminskning om ni tror det. Det går bara lite sakta nu.

 

Har gått ned fem kilo totalt men de två senaste veckorna har jag stått still. Grymt frustrerande eftersom jag har gjort allt rätt. Äter bra och motionerar nästan varje dag. Men jag ska inte ge upp. Jag vet av erfarenhet att det kan vara så här ett tag och sen rasar vågen helt plötsligt och man går ned skitmycket. Hoppas att det händer snart för man blir ju deppig av att inte se resultat.

 

Mitt och Patas krig om golvvärmen i badrummet tog en oväntad vändning igår. Han kan ha läst min blogg. Han hade nämligen slagit av den helt vilket gjorde mig så förbannad att jag fick säga till på skarpen. Nu ska det väl ändå bli ordning på torpet. 


Kommentarer
Postat av: SaraP

Vågen är det dummaste man ställer sig på, du borde mäta dig runt midjan istället, då får du bättre resultat! :) Det brukar oftast gå segt för att man bygger muskler.

Lycka till!

2008-09-16 @ 08:34:36
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Linda L

I söndags var det väl inte helt rätt?... ;)

2008-09-16 @ 08:40:56
Postat av: A

Sara- Jag vet att det är dumt att väga sig, men grejen är att jag inte tycker att jag minskar på bredden heller....hmmm...jag måste ge det ett tag till.



Linda- Jag har aldrig kört GI på helgerna, då måste man få unna sig, och ändå gått ned. Det beror inte på det....

2008-09-16 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0