Not!

"Färjan" var ingen hit som jag trott. Jag och Pata tyckte att det hela var så pinsamt att vi knappt kunde titta. Till och med personalen på båten var töntig. Vi glodde på "Idol" istället, men trots att jag är ett äkta "Idol"-fan så måste jag erkänna att den här delen av programmet är det i särklass tristaste. Kan inte fredagsfinalerna starta snart!

När jag ändå är igång och tjatar om tv. Den här veckan är helt galen! I dag börjar "Desperate Housewifes", imorgon "Greys" och på söndag "Gossip girl"! Hur ska jag hinna med allt? Tur att barnen somnar klockan sju så jag har mina kvällar för mig själv!



Min prins och prinsessa!

Kommentarer
Postat av: KB

haha.. Kalle med sin kamera smile :-)

2008-10-01 @ 16:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0