Jag lever!

Jag har bara haft mycket att göra. Förutom inskolning i början av veckan så började ju jag min nya tjänst också och det är såååå mycket roligare än jag hade förväntat mig! Jag är faktiskt alldeles galet lycklig över hur kul det känns! Det är roligt att skriva om allt möjligt, att ena stunden åka ut och gå på presskonferens om vägar och i nästa stund intervjua en cancersjuk kvinna. Det känns som om jag hittat rätt!

I torsdags var jag ut och drack vårdrinkar med nöjesredaktionen och i går tog vi det bara lugnt hemma. I dag har vi jobbat i trädgården. Jag har planterat solrosor, sallad, tomater, salladslök och gurka. Här ska ätas ekologiskt i sommar! Pata har tömt komposten för att den höll på att sprängas av jord och gräs. Nu är den redo för att fyllas och ge oss fin jord till rabatterna nästa år.

I ugnen ligger vitlöksmarinerad kyckling och klyftpotatis. Till det blir det förstås ett glas rödvin också. Sen ska jag bänka mig framför Robinson. Måste hämta krafter inför Kalles 6-års kalas i morgon då tio sexåringar invaderar huset. Puh!



I rabatterna tittar massor av såna här små skönheter fram!



Isabella är retro. Min gamla dockvagn är väldigt poppis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa go´ungarna!!!

2009-04-19 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0