Upp och ner

I går kväll utbröt stort kaos här hemma då Kalle hade en olycka av det äckligare slaget. Ska skona er från detaljer men det hade med bajs att göra och det var äckligt like hell!

Han fick därefter springa på toa flera gånger under natten och när han gick upp sista gången vid halv fyra bestämde jag mig för att vara hemma med honom. Han var lite lös i magen på morgonen men sen gick det över och han har mått som vanligt. Jag är inte ens nervös för magsjuka eftersom han inte mått dåligt. Lutar mer åt att det berodde på något han fått i sig.

Eftersom Kalle mådde okej efter lunch gick vi ut i solen en stund. Barnen lekte på altanen medan jag jobbade. Jag krattade, rensade och sopade bort löv och skräp från gräset, rabatterna och uppfarten. Efter två timmars slit satte vi oss på altanen och myste och solade. Helt underbart! I morgon, då jag är ledig, planerar vi att vara ute hela dagen.


Kalle testar sin sparkcykel.



Och Isabella sin cykel

Kommentarer
Postat av: Linda L

Ha ha, bilden på Kalle är ju du i litet pojkformat, så lika!!!

2009-04-02 @ 21:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0