Update

Oj vilken helg vi har haft. Inte en lugn stund men också väldigt roligt.

På den långa fredagen hälsade vi på min kusin Linda och hennes kille i Saltsjöbaden. Hela hennes familj var där och vi hade mycket mysigt. Vi grillade nedanför deras hus med utsikt över vattnet, skålade i bubbel, åt gott, skrattade och pratade massor. Sedan sov vi över där.

På lördag kom Patriks familj, mamma, pappa, syskon och syskonbarn, på besök hos oss. Vi satt ute i solen på eftermiddagen, käkade god påskbuffé på altanen och spelade sällskapsspel till sent på kvällen.

Och även söndag hade vi fullt hus. Då kom Patrik och Wiveka med tre av barnen och vi tillbringade hela dagen utomhus. Solen strålade från klarblå himmel och medan barnen lekte och spelade fotboll satt jag och Wiveka i var sin solstol och njöt. På kvällen åt vi lammstek, klyftpotatis och rödvinsås som smakade som en dröm! Tre av barnen somnade snällt och vi vuxna kunde spela "Vem vill bli miljonär" nästan helt ostörda. En mycket rolig dag och kväll.

I dag är jag dock helt slut. Har tagit ett krafttag och städat tvättstugan men mycket mer än så har jag inte ansträngt mig. Nu väntar en hämtpizza, tv:n och sen sängen! I morgon fyller min prins sex år och ska dessutom skolas in på sitt nya dagis! En stor dag!



Mina goa kusiner som vi tillbringade fredagen med.



Delar av påskbuffén på lördagen!



Barnen busar på ängen på söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0