Skogen lockar

I går kom Dan och Linda hit och stannde över natten. Emmy var ju redan här eftersom vi hade henne mellan torsdag och fredag. När de kom åkte jag och Dan upp till en skog i närheten. Där gick vi i en och en halv timme vilket resulterade i blåbär till en blåbärspaj och några kantareller till en toast innan maten.

Kantareller fanns det inte mycket av i skogen men däremot kryllade det av blåbär. En dag i skogen och vi skulle ha blåbär för resten av året. Jag älskade att vara där och leta efter svamp och ströplocka lite bär emellanåt. Så fridfullt. Tyvärr tycker inte Pata likadant och jag har ingen lust att gå själv i skogen så det blir nog inga fler skogsutflykter i år.

I går spelade vi Wii Sports hela kvällen. Jag boxades så svetten rann och mina armar och axlar värker i dag! Det är riktigt riktigt roligt, speciellt tennisen. Skulle kunna stå och spela i flera timmar!



Två goa tjejer, Emmy och Isabella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0