Tänk så fort...

...det vänder. För några dagar sedan var jag inte alls sugen på att börja jobba efter den sköna semestern. Nu har jag så kul på jobbet att jag längtar dit!

I dag har jag gått dubbelt med nöjeschefen för att lära mig så att jag kan hoppa in för henne då hon är borta. Det kändes jättebra och roligt och på fredag ska jag få sköta allt själv. Det blir spännande men samtidigt tryggt eftersom hon är där om jag undrar över något. Om två veckor ska jag däremot vara inhoppande nöjeschef på riktigt och det blir en prövning! Men roligt!

Den här veckan är jag dock supertrött eftersom jag sover för lite. Övriga familjen har ju semester och är bara hemma och latar sig på dagarna vilket också innebär att de är pigga på kvällarna. Egentiden är lika med noll eftersom barnen lägger sig samtidigt som mig och Pata ligger och ser tv till ett på nätterna. Men det är bara att stå ut. Nästa vecka blir det ordning på torpet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0